Covid-19 info

Informatie over de Covid-19-pandemie

Gezondheid staat voorop, voor onze klanten en onze medewerkers. Vanwege de veranderingen en beperkingen als gevolg van de Covid-19 pandemie willen wij u informeren over de huidige situatie:

We zijn er nog steeds voor je

De online winkel draait zoals gewoonlijk, om onze medewerkers te beschermen hebben we verschillende veiligheidsmaatregelen genomen. Onze klantenservice is nog steeds bereikbaar via live-chat, e-mail en telefoon op de gebruikelijke tijden van ma-vr 09:00-18:00 uur, za. 10:00 - 16:00 uur.
Daarnaast besteden we veel aandacht aan veiligheid en hygiëne in ons kantoor en magazijn. Onze medewerkers dragen maskers tijdens het afhandelen van uw bestelling. (Wist je dat je in onze online shop ook maskers kunt bestellen?)

Risico op infectie

Volgens de bij ons bekende expertverklaringen is het risico van verspreiding van Covid-19 via contact met objecten zoals pakjes onbekend. Tot dusver is slechts in enkele gevallen besmetting met het coronavirus via contact met objecten vermoed.

Vertragingen (Nederland en België)

Door de huidige situatie kan de levertijd in zeldzame gevallen tot 3-5 werkdagen oplopen in plaats van de reguliere aangegeven werkdagen.

Uw bestelling wordt zoals gewoonlijk door onze medewerkers verwerkt en verzonden. Er zijn geen vertragingen in onze orderverwerking (voor artikelen die groen zijn gemarkeerd, d.w.z. onmiddellijk beschikbaar). Onze artikelen met een langere levertijd vanuit ons magazijn in Nederland hebben momenteel een kleine vertraging.
Zodra we uw bestelling hebben overgedragen aan DHL / GLS, ontvangt u een bevestigingsmail en een vervolglink.

Lees de volgende verzend- en afleveringsbonnen van DHL & GLS om altijd op de hoogte te zijn.
Momenteel zijn de leveringen van omvangrijke bagage aan beperkingen onderhevig en kunnen deze slechts sporadisch door GLS worden geleverd.

Wij vragen hiervoor uw begrip.

(Laatste update: 29.12.2020)

Recent bekeken