Terugsturen

Volgens de wettelijke regeling heb je bij elke bestelling recht op herroeping.

Terugzenden van de artikelen geschiedt op kosten van de klant.

Ben je met een intact Dakine product niet tevreden ontvang je binnen 30 dagen volledige teruggave van de aanschafprijs! Stuur je ongebruikte artikelen gewoon aan ons terug.

Hoe annuleer ik?

De volgende opmerkingen zijn slechts een vrijblijvend voorstel onzerzijds voor een optimale afwikkeling van je terugzending. Notitie nemen van de opmerkingen is vrijblijvend en geen voorwaarde voor de werkzame uitoefening van de jou wettelijk toegestane rechten . Rechtelijke details over je annulering vind je onder Annuleringsvoorwaarden.

 

Step 1   Step 2   Step 3
steps_01 pfeil Icon-Dakine-Shop-Retoure pfeil steps_03
Log in op uw account en print het retourformulier (indien nodig verzonden via e-Mail).   Noteer de oorzaak (niet verplicht) en uw bankrekeninggegevens (als u via een bankoverschrijving heeft betaald) op het retourformulier.   Verpak uw producten en het retourformulier in de verpakking. (In plaats van de retourzending kunt u ook het disclaimerformulier invullen)
         
Step 4   Step 5   Step 6
steps_04 pfeil steps_05 pfeil steps_06
Plak het gedrukte verzendingslabel op de verpakking.   Breng het pakketje naar je volgende postkantoor.   Het geld van uw betaling wordt automatisch geretourneerd nadat uw retourzending is verwerkt.

 

Voor makkelijke en snelle verwerking van je retouren:

  • Let erop, dat je de artikelen met etiketten en originele verpakking terugstuurt
  • De artikelen zo verpakt zijn, dat ze bij het transport niet beschadigd of vuil worden
  • Een kopie van de rekening en het annuleringsformulier van de terugzending bijgevoegd zijn. (De rekening kun je in je klantaccount eventueel nog een keer printen)

Denk aan het milieu:

Wij begrijpen, dat het soms even niet gaat. Helaas vormen retourzendingen echter ook altijd een bepaalde belasting voor het milieu. Dakine zet zich sinds jaren succesvol in voor milieubesparing & duurzaamheid. Help ons transport met vrachtwagens en onnodige verpakingen te verminderen.

Klachten:

Moet je artikelen terugsturen, die beschadigd zijn of je hebt niet het juiste product ontvangen, neem dan voor terugsturen contact op met onze klantenservice.

Heb je vragen over je retourzending?

Bij onduidelijkheden kun je altijd contact met ons opnemen: via ons contactformulier, de live-chat, via e-mail:  info@dakine-shop.com of via onze service-hotline onder +49 (0)89 35 06 17 17 (tegen de gebruikelijke vaste telefoontarieven) ma- vrij: 09:00 – 18:00 Uhr, za: 10:00 - 16:00 uur.

Onze adresgegevens: 

Dakine Shop GmbH
Alte Landstrasse 17
85521 Ottobrunn
Deutschland/ Duitsland

Informatie over deel-annulering

Staat je met betrekking op je bestelling een annuleringsrecht toe en dien je hiervan na afgave van je overeenkomstverklaring met betrekking op een deel van je bestelling gebruik te maken met gevolg dat de van ons genoemde drempelwaarde met oog op de door u niet te betalen en/of de door ons terug te betalen aanschafprijsprijs onderschreden werd, behouden wij ons het recht voor de ontstane verzendkosten voor het resterende deel van de bestelling na te vorderen:

Voorbeeld:

Inkoopwaarde bij opgave van de eerste bestelling:   
✓ verzendkostenvrij
110,00 EUR
Waarde van het teruggezonden artikel 90,00 EUR
Resterende restbestelwaarde na retouren 20,00 EUR
Minimale inkoopwaarde voor verzendkostenvrijheid
✓ achteraf onderschreden
55,00 EUR (NL)

In dit geval zou je achteraf verzendkosten moeten betalen, die je aan de hand van onze verzendtabel reeds voor afgave van je bestelling & overeenkomstverklaring voor jouw land berekenen kon. 

Recent bekeken