Veel gestelde vragen - FAQ

Bestelling
Hoe geef ik een bestelling op?
Is een minimale bestelwaarde vereist?
Waarom ontvang ik geen bestelbevestiging?
Kan ik mijn bestelling achteraf veranderen of annuleren?

Registratie
Hoe open ik een klantaccount?
Moet ik mij voor een bestelling registreren?
Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Betaling & tegoedbonnen
Welke betaalmogelijkheden biedt Dakine Shop aan?
Is de betaling met kredietkaart veilig?
Waarom werd mijn kredietkaart betaling afgebroken?
Waar vind ik de rekeninggegevens voor een overboeking voor vooruitbetaling?
Word de betalingsontvangst bevestigd?
Waarom is mijn betaling tot nu toe niet ontvangen?
Waar kan ik een tegoedbon-code invullen?
Waar moet ik op letten bij het inwisselen van een tegoedbon-code?

Versand
Waarheen levert Dakine Shop?
Hoe lang duurt de verzending?
Wat bedragen de leveringskosten?
Kan ik de levering van mijn pakket online volgen?
Wat gebeurt er, als ik op het tijdstip van levering niet thuis ben?

Terugzenden
Hoe kan ik een artikel teruggeven?
Welke garantie biedt Dakine Shop op de aangeboden producten?

Klantenservice
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Hoe functioneert de Live Chat?
Hoe kan ik mij voor de nieuwsbrief aan- of afmelden?
Zijn er naast de online shop ook stores?
Hoe kan ik stickers / gratis artikelen krijgen?

 

Bestelling

Hoe geef ik een bestelling op?

Kies artikel en maat en leg de gewenste Dakine producten door aanklikken in de winkelwagen. Bij de keuze van de juiste maat helpen onze maattabellen. Vervolgens ga je naar de kassa en kun je of met je Dakine Shop klantrekening en je password inloggen of je als nieuwe klant registreren.

Je wordt automatisch stap voor stap door het bestelproces geleid en gevraagd naar het invullen van een adres en betalingsgegevens. Let erop, dat je alle belangrijke gegevens zoals naam, e-mail, adres juist bij ons opgegeven hebt.

Is een minimale bestelwaarde vereist?

Wij leveren vanaf een minimale bestelwaarde van 15,00€ (exclusief verzendkosten). Hier vind je nadere informatie.

Waarom ontvang ik geen bestelbevestiging?

Als je bestelling in het gedeelte "mijn account" wordt getoond, dan hebben wij hem ontvangen. Als je geen bevestigings-mail hebt ontvangen controleer dan je SPAM en/of controleer dat je bij je bestelling het juiste e-mailadres hebt vermeld. Bij vragen neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling achteraf veranderen of annuleren?

Voor zover je pakket nog niet verstuurd is, kan onze klantenservice je bestelling veranderen of annuleren.

 

Registratie

Hoe open ik een klantaccount?

Hier kun je je snel en makkelijk voor een kostenloos klantaccount registreren.

Moet ik mij voor een bestelling registreren?

Ook als niet geregistreerde klant kun je in de Dakine Shop bestellen. Een klantaccount biedt echter talrijke voordelen Vorteile:

> Sneller bestelproces
> Informatie over bestelstatus & verzending
> Overzicht over ALLE bestellingen
> Retouren-sticker makkelijk en snel printen
> Verlanglijsten opslaan en met vrienden delen

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je gegevens zijn veilig! Onze voorwaarden over bescherming privégegevens vind je hier.

 

Betaling & tegoedbonnen

Welke betaalmogelijkheden biedt Dakine Shop aan?

Wij accepteren alle gebruikelijke online betaalmogelijkheden. Hier vind je een overzicht.

Is de betaling met kredietkaart veilig?

Als EHI-gecertificeerd online shop garanderen wij veilig electronisch betaalverkeer. Al je persoonlijke gegevens worden tijdens het bestelproces versleuteld verzonden. Je kredietkaartgegevens worden door Dakine Shop niet opgeslagen, maar direct door onze payment-service opgeheven en verwerkt.

Waarom werd mijn kredietkaart betaling afgebroken?

Voor jouw veiligheid gebruikt je kreditkaart-aanbieder de „Verified By Visa“ of „Mastercard SecureCode“ veiligheidscode-activering. Dit vereist het openen van de externe pagina van Visa c.q. Mastercard, wat eventueel door je pop-up-blocker of een firewall-instelling wordt verhinderd. Bij herhaling, verander dan je betaalmogelijkheid

Waar vind ik de rekeninggegevens voor een overboeking voor vooruitbetaling?

Onze bankgegevens vind je hier.

Word de betalingsontvangst bevestigd?

Zodra je betaling bij ons is ontvangen, ontvang je een betaalbevestiging per email.

Waarom is mijn betaling tot nu toe niet ontvangen?

Afhankelijk welke bank je gebruikt, kan de geldtransfer van een overboeking ca. 4-5- werkdagen duren. Neem bij problemen contact op met je bank.

Waar kan ik een tegoedbon-code invullen

Je tegoedbon-code kun je na aanklikken op de button „naar de kassa“ hier inwisselen:
tegoedbon_dakine_shop

Bij succesvol invullen van de tegoedbon-code wordt het overeenkomstige bedrag van het totaalbedrag afgetrokken. Let wel op de minimale bestelwaarde bij kortingsbonnen.

Waar moet ik op letten bij het inwisselen van een tegoedbon-code?

Er zijn twee verschillen soorten tegoedbonnen: cadeaubonnen en kortingsbonnen. Onze voorwaarden voor tegoedbonnen vind je in onze algemene verkoopvoorwaarden.

Let op: tegoedbonnen kunnen alleen vóór het afsluiten van de bestelling worden ingewisseld. Verrekening achteraf is niet mogelijk.

 

Verzending

Waarheen levert Dakine Shop?

Hier vind je een overzicht van de landen.

Hoe lang duurt de verzending?

Hier vind je een overzicht van onze levertijden.

Wat bedragen de leveringskosten?

Hier vind je een overzicht van de verzendkosten. Vanaf een minimale bestelwaarde leveren wij verzendkostenvrij.

Kan ik de levering van mijn pakket online volgen?

Onze partners DHL en GLS bieden online track & trace op hun homepages aan. Hier vind je meer informatie.

Wat gebeurt er, als ik op het tijdstip van levering niet thuis ben?

Wat gebeurt er, als ik op het tijdstip van levering niet thuis ben?
Kon je pakket niet afgeleverd worden, dan vind je in de brievenbus een afhaalbericht om het pakket bij een postfiliaal in de buurt op te halen. Bij vragen over pakketlevering kun je direct met DHL of GLS contact opnemen.

 

Terugzenden

Hoe kan ik een artikel teruggeven?

Hier vind je informatie over de afwikkeling van terugsturen. Zie ook onze annuleringsvoorwaarden.

Welke garantie biedt Dakine Shop op de aangeboden producten?

Heeft het gekochte artikel gebreken dan gelden de voorschriften van de wettelijke aansprakelijkheid over gebreken. Eventuele afwijkingen vind je in onze algemene verkoopvoorwaarden.

Onze garantie omvat materiaal- en productiefouten. Uitgesloten van garantie zijn beschadigingen door normaal gebruik van materialen en kleuren in loop der tijd, evenals schade door ongelukken of gebrekkig onderhoud.

 

Klantenservice

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

Bij vragen over onze producten en het bestelproces kun je telefonisch (tijdens openingstijden)  of per email contact opnemen met onze klantenservice. Onze contactgegevens vind je hier.

Hoe functioneert de Live Chat?

Klik in de shop op het chat-symbool in de hoek rechtsonder om tijdens openingstijden met een Dakine Shop medewerker te chatten.
chat-ffnen

Hoe kan ik mij voor de nieuwsbrief aan- of afmelden?

Fijn, dat je je voor exclusief Dakine nieuws, aanbiedingen, nieuwe producten en kansspellen interesseert. Hier kun je je voor de Dakine Shop nieuwsbrief aan- of afmelden.

Zijn er naast de online shop ook stores?

De Dakine Shop heeft een winkelruimte in Ottobrunn bij München, Duitsland. Je kunt ons daar bezoeken en onze Dakine artikelen bekijken of je online-bestelling persoonlijk afhalen. .

Hoe kan ik stickers / gratis artikelen krijgen?

Info's over onze special promotions en gratis artikelen vind je hier.

Recent bekeken